Welcome To My Amature Radio Web Site Nine Whiskey Two Victor Sierra India 9W2VSI QRT 73 & 88

Selasa, 14 Jun 2011

Btl Kew!!!

Agak mengejutkan bila dpt brita yg kebanyakan akaun downloader spt Megaupload, Megavideo, Fileserve, filestube.com, putlocker.com, thepirateby.org, depositfiles.com, movie2k.to, duckload.com, dan warez-bb.org telah disekat oleh streamyx tp persoalan nyer kenapa baru hari ini depa smue nak ambil tindakan menyekat web tersebut tp btl kew???
Itu lah yg ptot dipikirkan oleh mereka yg berkaitan... bkn ape bile web tersebut disekat timbul plak 1 isu yg agak panas & mendebarkan iaitu sekumpulan Hacker dikatakan telah bersiap sedia utk menyerang Laman Web Malaysia tp btl kew??? (xsure la ttg tu)...


Tp yg dapat dipastikan 1 video telah tersebar luas dilaman web popular yg dikatakan Hacker2 tersebut bakal melancarkan serangan esok tp btl kew???


Ckp byk pun tak gune nak sepak pun tak kena so kowg tgk la video nie bg yg blom tgk tu ea~~
 Dan ini antara petikan mesej yg terdapat dlm video tersebut setelah di alih bahasa :
Salam, Malaysia, Kami telah melihat sensor yang diambil oleh kerajaan Malaysia, menyekat laman-laman seperti The Pirate Bay, dan Wikileaks. Malaysia adalah salah satu daripada kerajaan-kerajaan dunia ketat, bahkan menghalang filem, dan televisyen. Tindakan ini sensor yang tidak boleh dibenarkan. Anda mengambil pergi satu hak asasi manusia. Internet adalah di sini untuk kebebasan, tanpa takut campur tangan kerajaan. Jangan berfikir bahawa tidak ada notis lain. kerajaan berstruktur anda telah selesai bercakap, dan kami telah mendengar dengan keras dan jelas. Biarlah ini menjadi sebuah pengumuman untuk semua orang anda. Ini adalah tanda, amaran, dan kesempatan untuk mendengar idea di atas anda sendiri. Di satu sisi anda sedang keras kepala. Tapi bagaimana ini akan membantu siapapun atau negara anda. Kami bimbang bahawa jika anda membuat keputusan lebih lanjut untuk merebut kebebasan manusia. Kita bertanggungjawab untuk bertindak cepat dan mempunyai belas kasihan. Untuk aturan itu bertujuan untuk dilanggar. Dan rasuah itu dimaksudkan untuk menjadi hanyut dan diampuni. Sekarang kita akan mencuci rasuah anda pergi jadi bersiaplah. Ambil ini sebagai bantuan.

p/s : Teringat plak kate2 dr kumpulan Jambu " Apa Pun Tak Bolehhhhhh!!!"....renung2kan lahhhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Nak Tahu Kena Klik Ok!

Dia Update, Kita Baca

Nak Cakap Jugak-Jugak!!!

Thanks for dropping by my blog. Bagi yang dah baca dan suka, sila la follow and put my blog kat your bloglist then tulis kat komen. Nescaya I will do the same. hehehe. Tapi kalau dah baca dan xsuka, menyampah atau xboleh terima blog saya ni senang je, TAK PAYAH BACA lagi. Senang kan? Have a nice day~!!