Welcome To My Amature Radio Web Site Nine Whiskey Two Victor Sierra India 9W2VSI QRT 73 & 88

Selasa, 22 Februari 2011

Aku, Kamu & DIA

Aku sayang kamu
Aku sayang DIA
Tanpa DIA kita tak mungkin bersua
Kerana DIA aku mampu lihat kamu
Kerana DIA aku boleh lihat dunia

Aku sayang kamu
Aku juga sayang DIA
DIA yang mengajar tentang semua
Tentang kehidupan
Tentang manusia
Tentang kamu

Jangan kamu pisahkan
Antara aku dan DIA
Andainya aku..
kau tinggalkan
Aku hanya digelar…
“bekas” kekasih…

Tapi…

Jika aku tinggalkan DIA
Tiada “bekas” untukku
Tiada “bekas” untuknya

Kerana…

Darah merah yang mengalir
adalah darah DIA…

kemaafan darimu ku pinta
Aku tidak akan sayang kamu
Tanpa restu dari DIA
Aku tidak akan sayang kamu
Tanpa keredhaan NYA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Nak Tahu Kena Klik Ok!

Dia Update, Kita Baca

Nak Cakap Jugak-Jugak!!!

Thanks for dropping by my blog. Bagi yang dah baca dan suka, sila la follow and put my blog kat your bloglist then tulis kat komen. Nescaya I will do the same. hehehe. Tapi kalau dah baca dan xsuka, menyampah atau xboleh terima blog saya ni senang je, TAK PAYAH BACA lagi. Senang kan? Have a nice day~!!