Welcome To My Amature Radio Web Site Nine Whiskey Two Victor Sierra India 9W2VSI QRT 73 & 88

Isnin, 23 Januari 2012

Cinta Robihah : Qua Anwary

First time dengar lagu ni kat THR Gegar,
time tengah dok belek2 gambar drpd Program di N9.
padahal lagu ni tahun lepas lagi dah wujud.
Biasalah orang ketinggalan.
Huhuhu...
Lepas tu apa lagi search kat Pakcik Google
dapatlah lagu ni
dan aku tulis lirik kat bawah ni supaya kau orang semua
boleh nyanyi sambil tengok seni katanya.
Senang sikit nak nyanyikan.
Kalau kau orang semua suka,
Layan! Tak suka pekak je telinga...
Hoo hooo...
Bagi aku best sangat 
tapi kau orang tak tahulah 
kau orang suka ke tak?
Selamat mendengar!






Qua Anwary : Cinta Robihah

Pertemuan
Tak ku sangka ku tergoda melihatnya
Setiap kali bertentang mata 
Terpesona hati ketika memandangnya
Kau Robihah
Gadis ayu manja dan jelita
Hati berdebar rasa dalam dada
Pabila mata bertentang mata

Lalu ku tanya pada Robihah Alamat rumahnya
Jalan satu dua rumah yang bernombor tiga
Rumah warna biru yang ada taman bunga

Teruja ku rasa 
Bila Robihah memberikan alamat rumahnya
Hajat rasa hati nak aku meminangnya
Tapi aku harus berjumpa orang tuanya

Cinta Robihah 
Itu aku yang punya 
Hanyalah dia wanita yang ku cinta

Cinta Robihah 
Dikaulah yang pertama 
Oh moga kekallah ke alam syurga

Teringat-ingat
Saat manis ketika di pertemuan antara kita
Terlanggar bahumu ketika aku turun di tangga
Terjatuh notamu mata kita bertentang mata
Kau Robihah hari demi hari kita bahagia bersama
Ku doakan moga kekal selamanya

Cintaku Robihah...
Kasihku Robihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Nak Tahu Kena Klik Ok!

Dia Update, Kita Baca

Nak Cakap Jugak-Jugak!!!

Thanks for dropping by my blog. Bagi yang dah baca dan suka, sila la follow and put my blog kat your bloglist then tulis kat komen. Nescaya I will do the same. hehehe. Tapi kalau dah baca dan xsuka, menyampah atau xboleh terima blog saya ni senang je, TAK PAYAH BACA lagi. Senang kan? Have a nice day~!!