Welcome To My Amature Radio Web Site Nine Whiskey Two Victor Sierra India 9W2VSI QRT 73 & 88

Selasa, 2 Ogos 2011

Masa Pantas Berlalu Sedetik Lebih....


Bulan yang ditunggu-tunggu oleh umat islam telah pun tiba. Setiap tahun pasti kita sebagai umat islam wajib menjalani ibadah puasa selama sebulan di dalam bulan Ramadhan Al Mubarak ini sebelum meraikan Hari Raya Aidilfitri. Dalam diam tak diam agak lama juga saya tidak mengisi kekosongan entri blog setelah sekian lama akhirnya tiba jua saat dan ketika masa yang diberikan oleh tuhan untuk saya kembali menulis ceritera pada blog saya ini.

Tidak dapat dinafikan terlalu banyak urusan yang perlu saya lakukan ketika musim cuti sem bersama keluarga tercinta pada kali ini sehinggakan blog ini seakan-akan dilupakan. Tapi tidak mengapa kerna terlalu banyak cerita ingin saya kongsikan kepada anda semua. Diharapkan anda semua nantikan tidak lama sahaja lagi. (hihihi)

Terdetik untuk saya kembali menulis blog pada hari ini adalah setelah membaca sebuah hasil nukilan daripada seorang hamba allah yang amat saya kagumi & sukai sebelum ini. Tapi apa kan daya kita mampu merancang takdir menentukan segala-galanya. Lumrah dalam kehidupan bahawa beliau telah atau sememangnya telah berubah secara total ke jalan allah. Syukur alhamdullilah diucapkan kepada beliau semoga ianya berkekalan keakhir hayatnya. Aminnnnnnnn…..

Untuk entri yang baru ini tidak banyak untuk saya menulis sebab terlalu banyak cerita “Gembira, Tangis, Tawa, Hiba, Suka, Duka” yang telah dilalui sepanjang perkenalan itu sememangnya terlalu sukar untuk dilupakan sehingga ke hari ini. Semoga bertemu lagi suatu hari nanti jika takdir menentu segala…
Akhir kata, kerna ku tahu “2 Dunia Kita Berbeza”….de 9W2VSI, 73 & 88…^^

P/s : Selamat Bersahur, Berpuasa, Berbuka & Terawih buat umat islam semua tidak kira dimana jua kalian berada….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Nak Tahu Kena Klik Ok!

Dia Update, Kita Baca

Nak Cakap Jugak-Jugak!!!

Thanks for dropping by my blog. Bagi yang dah baca dan suka, sila la follow and put my blog kat your bloglist then tulis kat komen. Nescaya I will do the same. hehehe. Tapi kalau dah baca dan xsuka, menyampah atau xboleh terima blog saya ni senang je, TAK PAYAH BACA lagi. Senang kan? Have a nice day~!!