Welcome To My Amature Radio Web Site Nine Whiskey Two Victor Sierra India 9W2VSI QRT 73 & 88

Sabtu, 8 Januari 2011

~Utk Dijual~"Balang Kuih Raya"

Align Center

Hijau Aman Permata


Hitam Menawan Kalbu


Oren Memikat Hati


Biru Menyerlah Mentari

Produk-produk ini adalah untuk di jual kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkannya bolehlah menghubungi saya. Balang-balang kuih raya ini adalah hasil kretiviti Mak saya sebagai sumber tambahan pendapatan keluarga dengan menjual hasil kretiviti Mak saya kepada sesiapa yang berminat untuk membelinya.
Oleh itu, bagi sesiapa yang ingin membelinya bolehlah PM di Facebook saya Engku Putra Syamin Ismail ataupun di Emel saya : syaminismail@gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Nak Tahu Kena Klik Ok!

Dia Update, Kita Baca

Nak Cakap Jugak-Jugak!!!

Thanks for dropping by my blog. Bagi yang dah baca dan suka, sila la follow and put my blog kat your bloglist then tulis kat komen. Nescaya I will do the same. hehehe. Tapi kalau dah baca dan xsuka, menyampah atau xboleh terima blog saya ni senang je, TAK PAYAH BACA lagi. Senang kan? Have a nice day~!!